fredag

Roliga nyheter

Gud vilket blogguppehåll! Jag kommer aldrig glömma denna man-flu så länge jag lever.
Nu är vi i alla fall friska igen och jag är i v 40 med allt vad det innebär av superkänslighet (gråter till ca ALLT) och konstanta sammandragningar. Häromdagen trodde jag att förlossningen dragit igång men det var tyvärr falskt alarm. Dagarna en enda lång väntan men jag försöker skaffa mig små projekt att ockupera mig med. Städa och bädda vagnen står tex på dagens to do.

Det har också hänt någonting väldigt stort och roligt! Vi ska flytta till ett litet drömhus ca 45 minuter utanför Göteborg så snart som i slutet av maj!
Jag är så överväldigat lycklig och glad över detta.

Huset är en liten eternitdröm byggd 1891 och bara renoverat en gång, 1939. Det är med andra ord fullt av små egensinniga detaljer och originallösningar. Köket är helt fantastiskt.
Det ligger i en liten by om ca 10 hus, på landet, nära havet i Kungälvs kommun.
Det är "gammelgården" till min mosters och morbrors gård som vi fått möjlighet att hyra.
jag är så lycklig <3


1 kommentar:

  1. Roligt att du är tillbaka! Jag har undrat vart du tagit vägen och tänkt att du kanske fött, men anledningen till bortavaron var alltså inte riktigt så rolig... Grattis till flytt, vad härligt!

    SvaraRadera