måndag

måndagslistan


1. Var är din mobiltelefon? 
I min hand, jag skriver detta inlägg från sängen, på en sprucken skärm .
2. Var är din andra hälft? 
Avskyr det uttrycket, men Chad är på ett plan, på väg hem från London.
3. Ditt hår? 
Faktiskt bättre än på länge! Det är helt gravidhormonfluffigt och underbart. Lever ju annars ett bad hair life.
4. Dina kläder just nu? 
Svart linne och blommig sidenmorgonrock (ja, jag har gett upp).
5. Ditt humör? 
Helt himla dödstrött med migränkänning. Dessa fyra dagar ensam med barnen har tagit ut sin rätt. När tandläkaren ringde och ställde in ungarnas tid i morse så var det som att luften gick ur mig. Grabbarna är däremot helt underbara och tar hand om mig.
6. Din dagsplan?
Denna regniga måndag tillbringas i sängen, bland tusen kuddar med Justin Time och Peppa Pig på youtube. Mellis består av Tom & Jerry-kex. Jag har, som sagt, gett upp.
7. Det bästa du vet? 
En riktigt bra bok, kaffe i tunt porslin, när barnen visar varandra kärlek, solen i ögonen på en parkbänk med någon, havet och denhär videon.
 8. Din dröm inatt? 
Jag AVSKYR när folk berättar om sina nattliga drömmar. Lätt topp tre av mina värsta saker i livet, strax efter trollkarlar och talangscouter.
9. Ditt livsmål? 
En fantastiskt storslagen fråga, men okej. Jag har som livsmål att lära mig så mycket som möjligt om denhär himla världen. Och jag lär mig genom relationer med människor, så med andra ord så samlar jag på vänner. 

1 kommentar:

  1. hahah trollkarlar (och clowner!!) är ju det absolut värsta! som barn var jag livrädd för carl einar häckner. (dock att jag har en minicrush på toby på jobbet, men det är inte för att han trollar utan en kombination av att han är världens raraste och ser ut som billy idol.)

    SvaraRadera