tisdag

Tuesdays


Ni vet en sån dag när en går upp, äter frukost, tar en dusch, klär på sig, ger upp och går och lägger sig igen? En sån dag har jag idag. Herregud så ofantligt lyxigt att kunna sova sova sova när en behöver det.
Vi har haft treårskalas i helgen och det var tydligen det mest ansträngande jag varit med om. Har i princip sovit två dygn i sträck efter det.
Men det var verkligen Jättemysigt och grabbarna var helt överväldigade och glada, så naturligtvis värt det.
Har förävrogt insett att jag är i v 35 nu och officiellt höggravid samt att jag har en himla massa att fixa innan mini kommer. Försäkringskassan, förlossningsbrev, div inköp, göra matlådor och ja. Det är väl matlådorna som känns mest stressande, jag är ju som ni vet extremt matfokuserad just nu, och tanken på att INTE ha frysen full med färdiglagad comfort food när vi kommer hem från BB känns som ett straff värre än döden.
Ska bara vila ögonen lite lite till bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar